אבטחת מידע וסייבר

אבטחת סייבר היא בעיה קריטית לכל עסק. ללא אבטחה נכונה, נתונים נגישים בקלות ועלולים להיות בשימוש לרעה על ידי האקרים. התקפות אלה יכולות לגנוב מספרי כרטיסי אשראי, אישורים ברשתות החברתיות, ועוד. הם גם מסוגלים להכניס תוכנה זדונית למחשב. אבטחת מידע צריכה להתחיל בניהול מי שיש לו גישה אליו והצפנה שלו. ודא שרק לאנשים הנכונים יש גישה למידע רגיש, ולהבטיח שהמידע מוצפן הלוך ושוב בין מסדי הנתונים. שיטות אחרות כוללות חינוך עובדים ויצירת תוכנית ניהול אירועים. בנוסף, חשוב לשמור עותקי גיבוי של נתונים קריטיים מופרדים ממידע אחר.

אבטחת מידע וסייבר קשורים קשר הדוק, כאשר אבטחה ברשת מתמקדת בבטיחות המערכת האקולוגית הדיגיטלית של הארגון מפני מתקפות סייבר. הם מושגים שונים, אבל שניהם חיוניים כדי להבטיח את הסודיות של נתונים חסויים ואת שלמות המערכות. הגם שאבטחת האינטרנט היא תפקידם של אנשי המקצוע של ה-IT, הגנת המידע דורשת מאמץ קבוצתי מכל העובדים שעובדים עם מידע רגיש.

מחקר סייבר הוא חלק מרכזי באבטחת סייבר. חוקרים ברשת עובדים כדי לחשוף נקודות תורפה חדשות ולחקור איומים חדשים. הם גם עובדים כדי לחנך את הציבור על בטיחות ברשת ולשפר את כלי הקוד הפתוח. זה הכרחי לכל ארגון להשקיע באבטחת רשת. אבטחת מידע היא קריטית לכלכלה הדיגיטלית של היום, ואיומי סייבר ממשיכים לגדול.

אבטחת מידע היא חלק קריטי באסטרטגיית אבטחת סייבר מקיפה. הוא משתמש בטכניקות שונות כדי להגן על נתונים ולוודא שרק אנשים מורשים יכולים לגשת אליו. ניתן להשתמש בהצפנה, חשיש וטכניקות אחרות כדי להגן על נתונים. כאשר פרצת אבטחה מתרחשת, זה יכול להיות השפעות הרסניות לעסק. זה יכול גם להוביל לקנסות ועונשים. לכן, חשוב להגן על הנתונים המאוחסנים במערכות ענן.

בנוסף להגנה על נתונים מפני התקפות האקרים, ארגונים חייבים גם ליישם מערכת לניטור נקודות קצה ועדכון הגנות רשת. למשל, מניעת איבוד מידע יכולה לזהות מידע רגיש ולמנוע את יציאתו. בנוסף, מערכות זיהוי חדירה עוזרות לזהות פעילות לא מורשית ברשת. בנוסף, עיצוב הרשת צריך להיות מורכב מרובה שכבות ולהשתמש במספר שכבות כדי להבטיח אבטחה מרבית.

שלישיית ה-CIA, NIST Cybersecurity Framework, GDPR ו-HIPAA הם רק חלק מהנושאים הדורשים ניהול מידע ואבטחה כדי לעבוד יחד. שיתוף הפעולה הגובר בין שתי הפונקציות הללו רק ימשיך לגדול ככל שהטכנולוגיה תמשיך להתקדם. לכל פונקציה יש כישורים ייחודיים ונקודות מבט להביא לשולחן. יחד, שתי הפונקציות האלה הן הבסיס לאבטחת מידע מוצלחת.

Previous post שירותי ענן‏
Next post Workflow Management Solution For Small and Medium Home Service Businesses