מרכזיה וירטואלית בענן

החלפת טלפונים וירטואלית בענן היא שירות חדש יחסית המאפשר לעסקים להשתמש ב-VoIP כדי לבצע ולקחת שיחות. שירות זה משתמש במרכזי המידע של הספק בתור המארח של הרשת והשירותים. זה פשוט לשימוש, לא דורש מומחיות טכנולוגית, וזה מאוד סביר. השירות מבוסס על מודל של תשלום למושב, אז אתם יכולים לבחור את מספר העובדים שיש לכם, ואת סכום הכסף שאתם מוציאים בחודש.

החלפת טלפונים וירטואלית היא אפשרות מצוינת לחברות עם כוח עבודה גדל. מערכת טלפוניה בענן מציעה יתרונות רבים, כולל מהירות וגמישות. עם זאת, זה דורש קצת תכנון ומחקר ספקים זהיר. החלפת טלפונים וירטואליים טובה תהיה פשוטה לניהול ולאפשר לעסקים להוסיף או להסיר קווים לפי הצורך. ניתן להרחיב את המערכת כנדרש ותהיה גמישה מספיק לכל עסק.

שירות טלפוניה מבוסס ענן מציע חיסכון בעלויות גדולות. בהתאם לצרכים העסקיים שלך, אתה יכול לחסוך עד ארבעים אחוז או יותר בשיחות מקומיות. קריאות בינלאומיות יכולות להיות מופחתות בכ-90 אחוז. מערכת טלפוניה בענן עולה הרבה פחות ממערכת טלפון קווית. מערכת טלפונים מבוססת ענן גם תעלה לך פחות בחודש.

תועלת גדולה נוספת של שימוש במערכת טלפוניה בענן היא שהיא קלה למידה. שלא כמו מערכות מסורתיות, אתה יכול להוסיף או להסיר שורות ככל שאתה גדל. טלפוניה ענן מבוססת תוכנה כך שאתה יכול בקלות להרחיב. אתה יכול בקלות להוסיף קווים למערכת הטלפון הווירטואלית שלך ללא צורך לשדרג ציוד ישן. מערכת הטלפונים מבוססת הענן היא האפשרות הטובה ביותר לעסקים בכל גודל.

העסק שלך יכול ליהנות מכל היתרונות של מערכת טלפון קווית מסורתית עם טלפון ענן. אתה יכול לשלוח ולקבל הודעות פקסימיליות מכל מיקום על פני כדור הארץ. אתה יכול גם להעביר שיחות למספרים אחרים. השירות גם יעביר שיחות ללא מענה אוטומטית למספר אחר כדי שלא תחמיץ שיחה. ניתן להגדיר אותו קדימה לטלפון נייד או אחר.

היתרון החשוב ביותר של מערכת טלפוניה מבוססת ענן הוא היכולת לטפס מעלה ומטה. מערכת טלפונים ענן תגדל עם העסק שלך, כך שאתה לא צריך לדאוג על הגדלת דרישות רוחב פס כמו שאתה הולך. אבל אם אתה הולך צריך יותר מכמה מאות קווים, אתה תמיד יכול להשתמש בשירות עם יותר קיבולת. אתה יכול להוסיף עוד קווים למערכת הטלפון הווירטואלית שלך אם אתה צריך אותם.

רבים משתמשים במערכת טלפונים ענן. עם זאת, לא כולם מתאימים. תצטרך להחליף טלפונים איי-פי בעסק שלך. תצטרך גם להתקין טלפונים חשמליים. חלק מהטלפונים האלה די יקרים, אז תצטרך לשקול אם הצרכים של העסק שלך יכולים להתמודד עם המערכת החדשה. ישנן מערכות טלפונים רבות שניתן להשתמש בהן על ידי עסקים קטנים וגדולים. חשוב להשוות את האפשרויות למצוא את זו שמתאימה ביותר לצרכים שלך.

אם אתה רוצה לשדרג את מערכת הטלפון של העסק שלך, אתה יכול לבחור בין שתי אפשרויות. באפשרותך לבחור PBX מסורתי, אשר משתמש בחוטי נחושת ומתגים כדי לשדר ולקבל שיחות. מערכות אלה אינן מתאימות לטכנולוגיית ענן. תצטרך לרכוש תוכנית טלפון חדשה, מספרים קיימים בנמל, ולקנות ציוד חדש. מערכת מבוססת ענן היא גם גמישה ונוחה יותר מאשר חילופי טלפונים מסורתיים.

יש כמה יתרונות של טלפונים מבוססי ענן לעסקים. ראשית, השירותים מאובטחים, ותוכל לגשת אליהם בכל מקום שתרצה. יתר על כן, ישנן תכונות רבות זמינות, כך שמערכת הטלפון שלך תהיה גמישה מספיק כדי לגדול עם העסק שלך. אתה יכול אפילו לבחור PBX עם תכונות שאתה צריך ואז להוסיף או למחוק אותן מאוחר יותר. אתה לא צריך לשנות את מערכת הטלפון הקיימת שלך כדי להשתמש בשירות.

פרטים נוספים: https://tzur-com.co.il/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%9F/

Previous post Understanding the Basics of Technical Support
Next post מה זה UI