מנועים תעשייתיים

שליטה במהירות של מנועים תעשייתיים

לפעולה יעילה, חיוני לשלוט במהירות של מנועים תעשייתיים. ישנן דרכים רבות לעשות זאת. באספקת מתח קבועה בתדירות קבועה, השטף המגנטי בתוך הסטאטור אינו משתנה. זה מבטיח שמומנט מוטורי הוא ביחס לרכיב הכוח של זרם האספקה. כך ניתן לשמור על מהירות המנוע התעשייתי בעקביות. גם שיטות בקרה אלה יעילות.

על מנת לשלוט במהירות של מנועים תעשייתיים, על המשתמשים להבין תחילה את דרישות המערכת. לדוגמה, רובוטים בריתוך זקוקים למנועי דיוק גבוה בעוד שתילי הבקבוקים דורשים מנועים מדויקים בעלי מהירות נמוכה. הם יכולים להשתמש ברזולוציה וסינכרוז למהירות וניטור כיוון. מקודדים אופטיים וחיישני הול-אפקט יכולים גם לעזור עם דיוק גבוה. עם זאת, ביישומים מסוימים, בקרים ברמה תעשייתית גבוהה יותר עשויים להיות נחוצים.

מנועי אינדוקציה של AC יכולים לשמש ליישומי מהירות משתנה. מנועים אלה יכולים לשמש ביישומים בהם המהירות משתנה במהירות או שיש רמפות תאוצה מוגדרות. מנועים אלה מאפשרים מנועים קטנים יותר ויעילות גבוהה יותר. יש לשקול מגוון גורמים בבחירת המנוע הנכון. יש לקחת בחשבון את כל המסה והגודל של המטען, החיכוך ותיבת ההילוכים. חשוב גם לשקול את מעגל החובה.

סוג העומס ישפיע על המומנט של מנוע תעשייתי. בהתאם למיקום העומס, המהירות והתאוצה הנדרשות יקבעו את כמות המומנט הנדרשת. עבור יישומי מומנט קבועים כמו עגורים, מסועים, ומשאבות, מנוע תעשייתי מומנט קבוע צריך להיבחר. למרות זאת, חלק מהיישומים דורשים כוח סוס שונה ומומנט. מנוע במהירות קבועה יהיה הבחירה הטובה ביותר ליישומים כאלה.

יישומים בעלי מהירות משתנה משתמשים במנוע כדי להגדיל או להקטין את מהירות העומס. כדי למקסם את היעילות, חשוב שתשקול את הכוח הנדרש על ידי המנוע. לחלופין, משאבה תעשייתית בעלת מהירות משתנה יכולה לשמש לעצמים קטנים הנעים במהירות איטית. לאחר שהעומס מגיע למהירות הרצויה, הכוח של מנוע חשמלי מועבר אליו. תיבת הילוכים נדרשת אם מהירות המנוע התעשייתי עולה על המהירות הרצויה.

יישומי מהירות משתנה דורשים שינויי מהירות הדוקים. המהירות של מנוע תעשייתי היא קריטית להעברת חומרים. מנועים באיכות גבוהה עם מהירויות גבוהות חיוניים לתעשיית ההובלה. יש להוריד מסעים במהירות משתנה על מנת לשמור על תפוקה יציבה. החגורות יצטרכו להאט אם המטען כבד מדי כדי להעביר את החומר. כל היתרונות האלה אפשריים עם מעלית במהירות תעשייתית.

למנועים תעשייתיים יש שימושים רבים:

רמת התחרות במגזר הייצור הבודד חזקה. השוק נשלט על ידי חברות גדולות, אך מספר החברות הקטנות והאמצעיות גבוה. שחקנים אלה מתחרים לספק את המוצרים הטובים ביותר ללקוחותיהם. כדי להיות תחרותי, חשוב להבדיל את עצמך מהמנוחה. שימוש בתיבת הילוכים יעזור לך להפחית את הגודל והמשקל של המנוע התעשייתי שלך. זה יאפשר לך לבחור מנוע שצורך פחות אנרגיה.

מנוע תעשייתי חייב להיות מומנט קבוע כדי לפעול במהירות קבועה. ניתן להשתמש בו כדי להזיז חפצים כבדים, כגון עגורים. זה יכול לשמש להעברת חומרים. חשוב גם לשקול את מיקום המנוע במסוע. מנוע במהירות נמוכה נדרש אם המסוע יש הילוך פנימי. יהיה צורך במנוע אסינכרוני אם יש לו מהירות קבועה.

תהליכים רבים משתמשים במנועים תעשייתיים. הם משמשים בתהליכים שונים, כגון מכונות קידוח, מכונות עבודה ומיטות בתי חולים. הביקוש למוצרים אלה ימשיך לגדול עד סוף 2018. שוק המנועים התעשייתיים העולמי יגדל בקצב של 5.4% עד 2018, מה שמייצג את קצב הצמיחה השלישי בגובהו בתולדות התעשייה. כוח חיוני למנועים תעשייתיים המסוגלים להתמודד עם עומסים כבדים.

לפרטים נוספים על מנועים תעשייתיים, הקליקו כאן:

https://www.sherfmotion.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D/

Previous post מה זה UI
Next post האם חתימה סרוקה היא חתימה אלקטרונית?