האם חתימה סרוקה היא חתימה אלקטרונית?

כשאתה חותם על חוזה או מסמך, אתה לא צריך לראות פיסת נייר כדי להיות כבול באופן חוקי. למעשה, טכנולוגיית חתימה אלקטרונית יכולה לכבול אותך באופן חוקי מבלי לראות את הנייר. עם זאת, יש כמה שיקולים מרכזיים לזכור לפני השימוש בטכנולוגיה זו.

היתרונות של חתימות אלקטרוניות על בני הדודים מבוססי הנייר שלהם הם רבים. טכנולוגיית חתימה אלקטרונית נוחה, מאובטחת וניידת. זה גם עוזר לצמצם את הנזק לסביבה. יתר על כן, טכנולוגיות אלקטרוניות רבות מגובות בטכנולוגיה כדי להבטיח את אמיתות החתימה. טכנולוגיית חתימה אלקטרונית גם מסירה תקופות המתנה עבור מסמכים, נהיגה סביב כדי להשיל מסמכים, ועובר לשלב הבא בעסקה.

למרות שהמושג של תוקף משפטי מבולבל לעתים קרובות עם זה של קבילות בית המשפט, חשוב לזכור שזה לא אותו הדבר כמו המושג של אכיפה. חתימה אלקטרונית מחייבת מבחינה חוקית, בהנחה שהכוונה של החותם מודגמת. חתימות אלקטרוניות חייבות להיות מלוות בטקסט או באלמנטים גרפיים, אשר מוכיחים שהוא נוצר באמצעות תהליך אלקטרוני. זה חשוב לזכור כי, בתחום שיפוט רבים, זה לא חוקי עבור צד אחד לחזור בו הסכמה לאחר חתימה על חוזה אלקטרוני.

חתימה אלקטרונית היא 100% חוקית, והיא אמצעי לאמת את זהותו של החותם. זה חוסך הרבה נייר ומגביר את האבטחה. שאנה רוס, עורכת דין, תומכת במחקר משפטי ופיתוח. הרקע שלה כולל ניסיון עסקי בשיווק, מכירות B2B ובעלות על עסקים קטנים. היא נלהבת ממחקר משפטי וטכנולוגיית חתימה אלקטרונית.

חתימות אלקטרוניות יכולות גם להועיל לצוותים המנהליים והביצועיים. אם אתה סוכנות שיווק חיצונית, צוות השיווק שלך יצטרך להשיג את החתימה של צוות המנהלים שלך איסוף חתימות אלקטרוני מאפשר לך לעבור מרעיון לקמפיין במהירות. יש יתרונות רבים לטכנולוגיה זו. זה מאיץ פעולות וחותך עלויות. זה גם משפר את הביטחון והנגישות של מידע ממשלתי.

מלבד לעזור לך לקבל את המסמכים שלך חתומים מהר יותר, חתימות אלקטרוניות גם להציל את הסביבה. שימוש בחתימות דיגיטליות מפחית את השימוש בנייר ואנרגיה, תוך יצירת שביל ביקורת ופחתת הסבירות לטעות אנוש. חתימות אלקטרוניות גם מאובטחות יותר ממסמכי נייר מסורתיים. הם מגנים על הפרטיות שלך ומונעים הונאה. כשאתה חותם על מסמך, אתה נותן לאדם האחר ערובה לכך שהוא אמיתי.

חתימה אלקטרונית תקפה על פי החוק הפדרלי. חוק הסימון האלקטרוני, שנחתם על ידי הנשיא ביל קלינטון, מאשר כי חתימה אלקטרונית יש אותו כוח חוקי כמו חתימה בכתב יד. בעוד שחוק המדינה עדיין חל על רוב החוזים וההסכמים בארצות הברית, חוק הסימון האלקטרוני מכסה את כל חוזי המסחר הבין-מדינתיים. חוק זה גם מגן על אבטחת מסמכים דיגיטליים. שלא כמו מסמכי נייר, ניתן לעקוב אחר חתימות אלקטרוניות לחותם.

חתימות אלקטרוניות משתמשות בתעודה דיגיטלית כדי לקשור נתונים ולספק אבטחה. תעודות אלה מונפקות לאחר בדיקת זהותו של החותם. לא ניתן להעתיק או לשנות את הרכיבים הקריפטוגרפיים של חתימה דיגיטלית זו. הדבר הופך את המסמך לבטוח יותר, צייתן וחזק יותר בעיני החוק. ניתן להשתמש בתעודות אלה כדי לחתום על מסמך אלקטרוני מבלי לראות אותו באופן אישי. הם נעשים נפוצים יותר בעסקים.

חתימות אלקטרוניות אינן מאובטחות לחלוטין. חייבת להיות ראיה בת זמננו שהמסמך נחתם על ידי מי שטוען שהוא החותם. חשוב להבין שחתימות אלקטרוניות אינן מאובטחות כמו חתימות נייר מסורתיות. המשרד לעניינים משפטיים יכול לענות על השאלות שלך על חתימות דיגיטליות. בעולם הפיננסי, חתימות אלקטרוניות בשימוש נרחב להלוואות אישיות ומשכנתאות דיגיטליות. למעשה, הלוואות חתימה הן אחת הקטגוריות בעלות הצמיחה המהירה ביותר של הלוואות לצרכן. טכנולוגיית חתימה אלקטרונית יכולה להפוך הלוואות חתימה לקלות מתמיד.

עם חתימה מוחלטת, המסמך מועבר אלקטרונית. ניתן להעביר אותו לנמענים באמצעות דוא "ל, קישור מאובטח או מוטבע באתר אינטרנט. חתימה אלקטרונית יכולה לעזור לייעל את זרם העבודה של צוות המנהלים ולשחרר את הצוות המשפטי כדי להתמודד עם עבודה מהותית יותר. קל יותר לנהל חתימות אלקטרוניות מאשר חתימות פיזיות ויכולות להאיץ משמעותית את תהליך החתימה. שירותים אלה זמינים ליחידים, עסקים קטנים וגדולים כאחד.

פרטים נוספים: https://papertrail.co.il/

מנועים תעשייתיים Previous post שליטה במהירות של מנועים תעשייתיים
Next post שירותי ענן‏